Ik heb een bestelling geplaatst. Door wie en wanneer wordt deze bezorgd?

Wanneer jouw bestelling door ons is ontvangen zullen wij je op de hoogte houden van de status hiervan. op het moment dat je een email ontvangt met melding "voorbereiding is process" dan wordt jouw bestelling gepakt in het magazijn en verzendklaar gemaakt. Je zal dan dezelfde dag of de dag erna een email ontvangen dat je bestelling is verzonden. Op dit moment is jouw bestelling meegegeven aan onze vervoerder en zul je de volgende dag jouw bestelling ontvangen.

 Hoeveel moet ik betalen voor verzending?

Wanneer je voor minimaal 10 euro een bestelling plaatst krijg je de verzendkosten van 6.95 cadeau. Dit geldt voor bestellingen in heel Europa. Wanneer je onder het bedrag van 10 euro besteld betaal je in Nederland 2.95 en in Europa 4.95. De kosten voor verzending worden als korting gegeven bij elke bestelling. De standaard kosten voor verzending zijn normaal €6.95 in Nederland en €9.98 voor Belgie, Duitsland en frankrijk.

 Wie zal mijn bestelling leveren.

Wij versturen onze pakketjes in een rode verzendzak via GLS en met uitzondering met Postnl. Wanneer je een kleine bestelling plaatst zal deze met de post verstuurd gaan worden omdat deze dan door de brievenbus past. GLS zal jouw pakketje aanbieden op werkdagen van 9.00 tot 18.00.

 Wordt er ook op zaterdag geleverd?

GLS levert standaard niet op zaterdag. Bestellingen geplaatst op vrijdag zullen dan ook pas maandag bezorgt gaan worden. Wanneer wij je bestelling per brievenbus post gaan versturen dan zal deze eventueel wel op zaterdag geleverd worden omdat postnl dan wel bezorgt.

 Ik heb een niet thuisbericht ontvangen. Wat nu?

Wanneer GLS jouw pakketje aangeboden heeft en er was niemand thuis dan ontvang je van GLS een niet thuis bericht via email of door de brievenbus. Je kan dan zelf een nieuwe afspraak maken. Je kan dan kiezen voor een nieuw tijdstip, om te leveren bij de buren of te leveren bij een gls pakketshop bij jouw in de buurt. Wanneer je niet zelf een nieuwe afspraak maakt zal GLS de volgende dag opnieuw je bestelling gaan afleveren.

Wanneer er voor de 2e keer niet afgeleverd kon worden, dan ontvang je opnieuw een niet thuis bericht. Nu zal GLS pas opnieuw gaan leveren wanneer je zelf een afspraak gemaakt hebt. Het is dan dus belangrijk dat je zelf even contact opneemt met GLS om een nieuwe afspraak te maken.

 Zal mijn bestelling ook bij de buren geleverd worden?

standaard zal GLS jouw bestelling niet afleveren bij de buren. Je kan echter bij het bestellen aangeven dat jouw bestelling bij de buren afgeleverd mag worden. Het is dan belangrijk dat je het adres van je buren even aan ons doorgeeft. Op het moment dat je bestelling afgegeven wordt bij de buren, wordt deze als ontvangen beschouwd.

Wanneer je vragen hebt of tegen problemen aanloopt omtrent een door ons verzonden bestelling, Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij zullen je helpen een een oplossing vinden.