Retourneren en Ruilen.

Vanaf het moment dat jouw bestelling is bezorgd geld er een zicht termijn van 14 dagen. Je mag dan het product bekijken en beoordelen of je het wilt houden of niet. Wanneer je bestelling niet naar wens is dan mag je in 14 dagen na levering van het laatste product (alleen van toepassing bij deel leveringen) aangeven dat je producten wilt retourneren en vervolgens kun je dit vervolgens binnen 14 dagen nadat je dit aangegeven hebt retoursturen. het product moet dan ook binnen 14 dagen bij ons ontvangen zijn. het 14 dagen zichttermijn gaat in op de dag dat je je bestelling hebt ontvangen. Wanneer je aangeeft dat je bestelling op een ander adres geleverd mag worden zoals je buren of een afhaalpunt, dan gaat dit zichttermijn in op het moment dat deze daar is bezorgd.

 Hoe moet mijn retour aanmelden en versturen?

Wanneer je iets retour wilt sturen kun je dit aangeven in je besteloverzicht in "mijn account". Je kunt heel gemakkelijk producten aanvinken welke je wilt retourneren. Er wordt dan automatisch een retourformulier voor je aangemaakt welke je mee moet sturen met je retour.

  1. Ga naar je besteloverzicht in "mijn account" en klik op het bestelnummer van je bestelling.
  2. klik vervolgens op knop knop "details" van de bestelling waarvan u producten wilt retourneren. er verschijnt nu een overzicht van producten welke u besteld heeft.
  3. vink de producten welke u wilt retourneren aan en vul erachter het aantal in van het te retourneren product.
  4. klik op retour aanmelden
  5. Wanneer wij deze melding ontvangen zullen wij dit aan u bevestigen en u een pdf formulier toedoen welke moet worden meegestuurd.
  6. print het retourformulier uit en voeg deze bij uw bestelling
  7. schrijf aan de buitenkant van het pakketje het retournummer welke bovenaan het formulier staat.
  8. Op het retourformulier staat ons retouradres waarnaar u uw pakketje kan retourneren.
  9. Je kan je retourzending versturen met bijv. Postnl.

ZET UW ADRES ALS AFZENDER OP DE BUITENKANT VAN DE VERPAKKING SAMEN MET HET RETOURNUMMER!

 Zijn er kosten verbonden aan het retourzenden?

De kosten voor het retourzenden zijn geheel voor rekening van de klant. De gemiddelde prijs voor een verzending zal +/- 6 a 8 euro zijn. Wanneer een product defect blijkt te zijn en wanneer je een onjuist product ontvangen hebt dan zullen wij u de kosten voor retour vergoeden. Het is dan belangrijk dat wij van jou een bewijs van betaling ontvangen. wij vergoeden een maximum van 6.75 per zending.

 Hygiene en verzegeling

Volgens de wet mogen producten om hygienisch oogpunt worden uitgesloten van retourrecht wanneer deze verzegeld zijn verstuurd. Dit betekend dat je het product niet meer kan retourneren wanneer deze zijn verpakt in een verzegelde verpakking en je deze hebt verbroken. Wij verzegelen altijd onze producten welke intiem op het lichaam gedragen worden. het is nadat je deze verzegeling hebt verbroken niet meer mogelijk om het product te retourneren. Zo verzekeren wij onze klanten dat het product nieuw is en dat wij zorgvuldig omgaan met onze producten en dat je altijd een product ontvangt waarbij je geen vraagtekens hoeft te hebben of het product niet al eens gedragen is door een andere klant. Wanneer een product niet verzegeld is verstuurd dan kunt u deze passen en vervolgens ook retourneren. 

 Waar moet mijn retour aan voldoen?

Om producten te retourneren zijn een aantal voorwaarden verbonden welke hieronder zijn opgesomd. Verder vragen wij om zorgvuldig met onze producten om te gaan en de verpakking niet te beschadigen.

  • Je retour moet binnen de gestelde termijnen zijn aangemeld en retourgestuurd. Dit termijn is 14 dagen voor melden van retour en vervolgens 14 dagen om het daarwerkelijk retour te sturen. het product moet dan ook binnen deze 14 dagen door ons worden ontvangen en je retour moet eerst zijn voorgemeld via onze website.
  • Het artikel moet ongebruikt en ongedragen in de orginele verpakking retourgezonden worden. De artikel kaartjes moeten nog aan het product zitten en er mogen geen sporen vindbaar zijn die erop wijzen dat het product te ver gebruikt is om te retourneren.
  • Producten welke verzegeld zijn verstuurd kunnen niet worden geretourneerd wanneer de verzegeling is verbroken.
  • Je retourzending moet voldoende zijn gefrankeerd en naar het juiste retouradres verstuurd worden.

De verrantwoording en de kosten voor het retourneren zijn geheel voor de klant. Wanneer een retourzending kwijt raakt of te laat door ons ontvangen wordt zullen wij deze retour niet behandelen en kunnen hiervoor ook niet onze verantwoordelijkheid nemen. Het is daarom aan te raden om een retourzending altijd aangetekend (dus met handtekening voor ontvangst) naar ons te versturen. Zo voorkom je misverstanden. Het aangetekend versturen van een pakket is +/- 1 a 2 euro duurder dan een standaard verzending.

Een hele procedure zal u wel denken, maar het valt wel mee. De wetgeving omtrent het onderwerp kopen op afstand wordt vanaf 13 juni 2014 europees vastgelegd en onze voorwaarden zijn aangepast naar deze regels. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zeker kunnen zijn dat de producten nieuw zijn wanneer deze geleverd worden. Omdat wij ondergoed en lingerie vekopen moeten wij strenge retourvoorwaarden hanteren om de hygiene te waarborgen.