Ik krijg een email dat er producten niet op voorraad/uitverkocht zijn. Wat nu?

Bij het bestellen kan je van elk artikel zien wat de verwachte levertijd is. Dit staat bij elk artikel vermeld bij de omschrijving. Bij de meeste producten is dit 24 uur. Bij producten welke zijn uitverkocht staat een verwachte levertijd zoals wij die met de fabrikanten hebben afgesproken. Dit wordt ruim aangehouden zodat de vermelde levertijd ook nagekomen wordt.

 email: product niet op voorraad

Wanneer een product een andere levertijd heeft dan 24 uur krijg je een email wanneer je bestelling is geplaatst met de melding dat er artikelen besteld zijn welke niet op voorraad liggen. standaard zullen wij je bestelling gaan versturen wanneer deze artikelen weer zijn binnengekomen. Natuurlijk is het mogelijk dat we alvast een deel van je bestelling gaan versturen. Neem gewoon even contact met ons op en overleg dit met onze klantenservice. In principe maken wij hier geen probleem van en versturen wij op jouw verzoek alvast de producten welke op voorraad zijn. Op het moment dat wij de goederen van onze fabrikant ontvangen versturen wij je de na te leveren producten dezelfde dag nog op.

 zijn uitverkochte producten altijd leverbaar?

Je kan op onze site geen producten bestellen welke wij niet meer kunnen leveren. Bij het grootste deel van onze collectie is het ook niet mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer er geen voorraad is. Bij producten waarbij dit wel mogelijk is zijn wij door de fabrikant verzekerd dat deze nog voor ons geproduceerd kunnen worden. Wij verkopen bijvoorbeeld heel veel aparte maten en deze zijn niet altijd in grote aantallen op voorraad. De fabrikanten gaan deze produceren op het moment dat wij hierom vragen. Hierdoor kan je gewoon een artikel bestellen met een wat langere levertijd omdat deze gewoon verstuurd gaat worden wanneer wij de goederen ontvangen.

Het is altijd mogelijk om contact op te nemen wanneer je vragen hebt over de levering van producten. Onze klantenservice zal jou graag verder helpen.