Is mijn bestelling wel goed doorgekomen? en hoe kan ik dit zien?

Wanneer je een bestelling plaatst, kies je uiteindelijk voor een betaalmethode. Wanneer je de betaling afrond wordt je terug gestuurd naar onze webwinkel en verschijnt er een bevestigingspagina met de melding dat je bestelling is gelukt. Je zal nu in "mijn account" je bestelling kunnen zien om de link "mijn bestelgeschiedenis". Wanneer dit nog niet te zien is kun je het beste even wachten en het opnieuw proberen en je zal zien dat deze nu verschenen is. Is dit niet het geval? neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen zien wat er is binnengekomen aan betalingen en of dit overeenkomt met jouw bestelling.

 Ik heb met iDeal betaald en geen bevestiging ontvangen. wat nu?

Bij ideal betalingen kan het voorkomen dat door drukte of een storing de betaling wel lukt (dus je hebt wel betaald) maar dat je niet wordt terug gestuurd naar onze webwinkel. Wij krijgen dan dus geen bevestiging van jouw bestelling en je zal dus denken dat je bestelling niet is doorgekomen. Dit klopt ook maar je hoeft niets te doen. Elk uur controleren wij alle ideal betalingen en kunnen met 1 druk op de knop alle orders alsnog bevestigen. Je zal dan een uurtje later alsnog de bevestiging van je bestelling ontvangen.

Het is altijd mogelijk om contact op te nemen wanneer je vragen hebt over je bestelling. Onze klantenservice zal jou dan graag verder helpen.